Elementy dobrego opakowania

Elementy dobrego opakowania

Jeśli chcesz stworzyć projekt opakowania, który sprawi, że konkretna rzecz stanie się bardziej atrakcyjna musisz poznać techniki, które pozwalają wpływać na konsumentów. W branży spożywczej konkurencja jest spora. Zatem producenci wykorzystują różne metody, aby dotrzeć do potencjalnego klienta i zachęcić go do zakupu właśnie tej, a nie innej rzeczy.

Przede wszystkim musisz zdać sobie sprawę z tego, że mało wyróżniające się opakowanie może pozostać niezauważone. Musisz zatem tak skonstruować opakowanie, aby rzucało się w oczy, ale też nie sprawiało wrażenia kiczowatego. Z pewnością poszczególne osoby szybciej zwrócą uwagę na opakowanie, które przedstawia logo znanej marki. Jeśli zatem zainwestowałeś duże nakłady finansowe w reklamę produktu - akcentuj markę na opakowaniu. Pamiętajmy, że konsumenci nie zawsze robią zakupy przemyślane. Zdarza się, że z biorą z półek w sklepie rzeczy pod wpływem chwili. Zatem tak projektuj opakowanie, aby zachęcało do zakupu. Opakowanie musi też zawierać informacje na temat produktu - skład, a także datę przydatności do spożycia. W branży spożywczej konieczne będzie ponad to podanie informacji o liczbie kalorii w konkretnej rzeczy.

Ostatnio dodane opinie (0)
Napisz swoją opinię
Ogólna ocena producenta:

Podobne wpisy

Ocena: 5/5 (1 opinia)
Oceń producenta
pierwszy
Oceń producenta
pierwszy
Oceń producenta
pierwszy
Oceń producenta
pierwszy
Oceń producenta
pierwszy
Ocena: 5/5 (3 opinie)
Oceń producenta
pierwszy